طراحی های واحد R&D هلدینگ چراغی
طراحی های واحد R&D هلدینگ چراغی
Date: 1403/01/07
Honor

 

 

مجموعه هلدینگ چراغی واحد تحقیق و توسعه (R&D)

واحد تحقیق و توسعه (R&D) یکی از بخش‌های حیاتی و مهم در هر سازمان و شرکت فناوری است. در مجموعه های دانش بنیان مهندس امین چراغی فر، این واحد به عنوان محور اصلی برای طراحی، توسعه و نوآوری محصولات جدید و پیشرفته شناخته می‌شود.

این واحد تحقیق و توسعه تحت نظارت مستقیم مهندس امین چراغی فر، مدیر و موسس  مجموعه هلدینگ چراغی قرار دارد.

 

 

 

 

طراحی های این واحد R&D به صورت روزانه انجام می‌شود و شامل طرح‌ها و ایده‌های نوین و پیشرو در حوزه‌های مختلف فناوری، از علوم صنعتی گرفته تا علوم پزشکی زیست محیطی و... وحتی ، هوش مصنوعی و دیگر زمینه‌های مرتبط است. تلاش‌های این واحد بر این است که با ارائه راهکارهای نوین و خلاقانه، بهبود عملکرد محصولات فعلی، ابتکار در تولید محصولات جدید و افزایش رقابت‌پذیری شرکت‌های زیرمجموعه  را تضمین کند.

 

 

 

 

با پایان یافتن فرآیند طراحی و توسعه، بخش عمده‌ای از این طرح‌ها و محصولات جدید به نمایش عموم درآمده و به بازار عرضه خواهند شد.

این استراتژی باعث افزایش شناخت برند شخصی مهندس امین چراغی فر، مدیر و موسس چندین مجموعه دانش بنیان و هلدینگ چراغی خواهد شد و به ترویج نام و شهرت این برند در صنعت فناوری کمک خواهد کرد.

 

با تلاش‌های پی‌درپی و پشتکار در زمینه طراحی های R&D، منتظر بازبینی و ارزیابی بهترین ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه در آینده نزد برند شخصی مهندس امین چراغی فر باشید."