برخی از افتخارات
برخی از افتخارات
Date: 1402/12/01
Honor
  بنده متولد ۲۵ اسفند ۱۳۶۶ از شهرستان  کرج ،  یک مهندس مکانیک با تخصص در طراحی و ساخت  انواع ماشین‌آلات صنعتی هستم .  وبا عنایت خداوند متعال  تسلط زیادی در زمینه برق و اتوماسیون صنعتی  دارم و توانایی برنامه‌نویسی های  PLC و HMI را نیز دارا هستم . بنده در حل مشکلات و معایب خطوط تولید و ماشین‌آلات صنعتی بسیار خلاق و نوآور ، و  بیش از20  گواهی ثبت اختراع در صنایع های مختلف ، و به عنوان یک کارآفرین، طراح، سازنده خطوط صنعتی، مخترع و مشاور راه‌اندازی کسب و کارهای صنعتی فعالیت می‌کنم.

با لطف و عنایت ایزد ممنان توانسته ام به عنوان برگزیده جشنواره خوارزمی، برگزیده چندین دوره جوان برتر سال، برگزیده برترین شرکت دانش‌بنیان و عضو انجمن مخترعین کشور شناخته شده است، همچنین در پروژه‌های مرکز تحقیقات کشور بصورت متعدد همکاری داشته و بیش از50 اختراع و ماشین صنعتی  و بیش از 50 محصول دیگر را اختراع وبه تولید برسانم .

برخی از اختراعات به ثبت رسیده بنده  شامل دستگاه‌های تولید فنس، مفتول،توری، کاغذ دیواری، پارکت، مداد پلیمری و سازه‌های کناف F و L است.
به طور کلی،  بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه های  کارآفرینی، تولید و مدیریت صنعتی و مدیریت چندین مجموعه دانش‌بنیان ، و موفق به دریافت گواهی های شخصیت برجسته در عرصه مهندسی و صنعت و جوان برتر در چندین دوره  در سال های متوالی را دریافت نموده ام .
 
و حال حاظر نیز مدیر و موسس هلدینگ چراغی و مدیریت چندین مجموعه فعال  دانش بنیان را بر عهده دارم.

 

 

برای مشاهده ویدئو معرفی و بیوگرافی بنده روی کادر زیر کلیلک فرمائید

 




.