طرح لاتاری بانوان
طرح لاتاری بانوان
Date: 1403/05/03
مقالات

|طرح حمایتی بانوان مجموعه هلدینگ چراغی |

 
 

طرح ویژه لاتاری بانوان | طرح حمایتی مجموعه هلدینگ چراغی|

مجموعه هلدینگ چراغی با افتخار از طرح ویژه‌ای به نام "لاتاری بانوان " رونمایی می‌کند که هدف آن حمایت از بانوان با روحیه کارآفرینی و صنعتی دارند.

 

. این طرح تحت عنوان "طرح حمایتی برای بانوان" طراحی شده و به بانوانی که تمایل به راه‌اندازی کسب و کارهای صنعتی دارند، اما به دلیل شرایط و هزینه‌های بالا قادر به این کار نیستند، حمایت کامل خود را جهت حمایت این عزیز اعلام میکنیم . 

 

فقط توجه داشته باشین ظرفیت و تعداد و زمان این طرح بسیار محدود میباشد.

 

 اهداف این طرح

مجموعه هلدینگ چراغی این طرح را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی در نظر گرفتهتا بانوانی ک شرایط و امکانات راه اندازی کسب و کار صنعتی را ندارند حمایت نماید زیرا که . ما بر این باوریم که بانوان نقش کلیدی در توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه دارند و باید از آن‌ها حمایت شود.

به همین دلیل، هدف ما این است که با فراهم کردن امکانات و منابع لازم، به بانوانی که علاقه‌مند به کارهای صنعتی هستند، کمک کنیم تا بتوانند کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده و به استقلال مالی، اجتماعی و ...  دست یابند.

 

 

 

شرایط شرکت در طرح

این طرح به بانوانی که دارای روحیه کارآفرینی و صنعتی هستند تعلق می‌گیرد، اما به دلایل مختلف از جمله محدودیت‌های مالی و شرایط موقتی قادر به شروع کسب و کار خود نیستند.

در ضمن ثبت نام در این طرح برای عموم بانوان ازاد میباشد، و لازم به ذکر است ک در ثبت نام اولیه بعد از تکمیل فرایند ثبت نام و ارزیابی قرعه کشی و به قید قرعه به تعدادی از این عزیزان جهت راه اندازی کسب و کار های صنعتی اعطا میگردد.

ما می‌خواهیم با این اقدام ، فضایی را فراهم کنیم که بانوان بتوانند ایده‌ها و توانمندی‌های خود را به عمل تبدیل کنند.

 

چگونه ثبت‌نام کنیم؟

این طرح با یک پیش‌ثبت‌نام اولیه آغاز خواهد شد که تاریخ دقیق آن به زودی اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام اولیه در این طرح شرکت کنند و شانس خود را برای دریافت حمایت‌های لازم امتحان کنند.

شرایط سن، میزان تحصیلات و یا مشخصه خاصی ... ملاک این طرح نمیباشد و رسالت و هدف مجموعه هلدینگ چراغی  حمایت دوستانی هستش ک نیاز به استفاده از این طرح رو دارند.

 

نتیجه‌گیری

اگر شما یک بانوی کارآفرین هستید و به دنبال فرصتی برای شروع کسب و کار خود می‌گردید، منتظر اعلام تاریخ پیش‌ثبت‌نام باشید و از این فرصت ویژه استفاده کنید. مجموعه هلدینگ چراغی با افتخار در کنار شماست تا قدمی بزرگ در مسیر تحقق آرزوهایتان بردارید.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت اخبار جدید، لطفاً با ما در ارتباط باشید.